Często zadawane pytania
Czasami zdarza się, że zamówienie nie jest już widoczne na Twoim koncie podczas procesu kompletowania zamówienia. Zamówienie będzie ponownie widoczne po wysłaniu paczki.
Proszę sprawdzić swoje konto ponownie po kilku godzinach. Czy zamówienie nadal nie jest widoczne? W takim razie prosimy o kontakt.
Otrzymasz to w jednym kawałku. Jeśli na przykład wpiszesz "5" jako ilość, otrzymasz jedną linę o długości 5 metrów.
Czy chcesz otrzymywać oddzielne metry? W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Wszystkie koszty wysyłki można znaleźć tutaj. Koszty wysyłki UPS Express i UPS Saver zależą od całkowitej wagi zamówienia. Ceny te są dostępne w kasie.
W ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia, możesz złożyć wniosek o zwrot. Można to zrobić, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.
Na tej stronie można znaleźć wszystkie szczegóły dotyczące zwrotu (części) zamówienia.
Po wprowadzeniu pełnego adresu powinny pojawić się dostępne metody wysyłki.
A co, gdy nie pojawia się nic innego niż "odbierz w naszym magazynie"? Prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli to sprawdzić.